Ten blog zaczęłam pisać dokładnie 02.11.2011r.. Było to 4 lata temu. Wtedy byłam wielką fanką Sagi Zmierzch, zresztą jak wiele dziewczyn w moim wieku. Teraz moje zainteresowania (na szczęście) całkowicie zmieniły swój tor. Kolejne posty nie powstają z rąk nastolatki z może trochę zbyt bujną wyobraźnią, tylko z pod palców nieco zmęczonej codziennością dziewczyny, która nie traktuje pisania tej opowieści jako hobby czy konieczność, a jedynie jako oderwanie od rzeczywistości i krótki powrót do przeszłości :)

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Życzenia :)

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, by wszystkie Wasze problemy się rozwiązały, by Wasze życie z każdym dniem stawało się coraz piękniejsze i by na Waszych twarzach zawsze gościł uśmiech :)

Życzy, autorka bloga:

Julia "Cinnamon"

2 komentarze:

  1. Mogłabym Cię prosić o pomoc? Jest to niewielka sprawa. Nic cię to nie kosztuje, a tylko mi pomożesz.
    Możesz polecić mój kanał na którym nagrywam vlogi, tagi itp?
    Jest to dla mnie bardzo, bardzo ważne i proszę żebyś się zgodziła. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    PS. świetne zdjęcie
    LINK DO KANAŁU: http://www.youtube.com/klaravlog
    Za każdy komentarz i subskrybcje dziękuję :)

    Bardzo podoba mi się ten blog! I zapraszam cię do mnie http://clara-klariss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Award. Wpadnij do mnie po szczegółowe informacje.
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń