Ten blog zaczęłam pisać dokładnie 02.11.2011r.. Było to 4 lata temu. Wtedy byłam wielką fanką Sagi Zmierzch, zresztą jak wiele dziewczyn w moim wieku. Teraz moje zainteresowania (na szczęście) całkowicie zmieniły swój tor. Kolejne posty nie powstają z rąk nastolatki z może trochę zbyt bujną wyobraźnią, tylko z pod palców nieco zmęczonej codziennością dziewczyny, która nie traktuje pisania tej opowieści jako hobby czy konieczność, a jedynie jako oderwanie od rzeczywistości i krótki powrót do przeszłości :)

niedziela, 18 listopada 2012

149. Filmy

   Jacob podsunął Effy łyżkę z jedzeniem Otworzyła usta i z uroczym mlaśnięciem pochłonęła kolejną porcję budyniu malinowego. Ledwo skończyliśmy rozmowę w sypialni, ledwo zdążyliśmy się ubrać, a z sypialni maleństwa dobiegły nas ciche dźwięki kołysanek. To nasza córeczka, codziennie po obudzeniu nuciła swoje ulubione melodie, by poinformować nas o swoim istnieniu. Wysunęłam kamerę z szafki i włączyłam nagrywanie. Jake spojrzał na mnie pytająco.
-No co? Pamiętasz jak gdy byłam w ciąży z Aveline pokazałeś mi film z mojego dzieciństwa? Czemu Effy nie miałaby mieć takiego filmu.
-Na prawdę aż tak bardzo ci się podobał?
-Jasne że tak Jay-uśmiechnęłam się. On też. Użyłam pseudonimu, z którego korzystałam gdy byłam jeszcze małym dzieckiem.
-Trzeba było powiedzieć mi to wcześniej. Wszyscy mieliśmy na twoim punkcie takiego hopla, że nagraliśmy mnóstwo takich filmów. Poszukam ich potem, w wolnym czasie.
-Och, naprawdę? Dziękuję!
Wyłączyłam kamerę i podbiegłam do Jacoba by cmoknąć go w policzek. Roześmiał się.
-Nie ma za co. Ten film był tylko jednym z wielu.
-Mogłeś powiedzieć wcześniej-udałam obrażoną
-Na serio nie wiedziałem, że aż tak bardzo chcesz je obejrzeć. Myślałem, że tego nie lubisz.
-Ależ oczywiście że to lubię! Nawet kocham!
-Jak bardzo?
-Na pewno nie tak bardzo jak ciebie.

1 komentarz:

  1. blog swietny :O ciekawe historie , wciagaja w czytanie ;) będę obserwować prosze o to samo ;) http://allthememoriesinoneplace.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń