Ten blog zaczęłam pisać dokładnie 02.11.2011r.. Było to 4 lata temu. Wtedy byłam wielką fanką Sagi Zmierzch, zresztą jak wiele dziewczyn w moim wieku. Teraz moje zainteresowania (na szczęście) całkowicie zmieniły swój tor. Kolejne posty nie powstają z rąk nastolatki z może trochę zbyt bujną wyobraźnią, tylko z pod palców nieco zmęczonej codziennością dziewczyny, która nie traktuje pisania tej opowieści jako hobby czy konieczność, a jedynie jako oderwanie od rzeczywistości i krótki powrót do przeszłości :)

poniedziałek, 19 listopada 2012

150. I kolejny kompromis.

-Nessie...-zaczął Jacob, gdy już nakarmił Effy i sam pochłonął dwie wielkie miski płatków. Przeszliśmy do salonu. Pozostawił maleństwo na podłodze, by mogła spokojnie bawić się pozostawionymi tam zabawkami. Wyglądała wtedy tak rozkosznie.
-Słucham?-spytałam nie odrywając wzroku od małej. 
-Nie myśl, że znowu chcę wszczynać kłotnię, ale zastanawiełem się tylko, czy to co wtedy powiedziałaś, to o tym, że nie chcesz, żeby Effy miała jakikolwiek kontakt ze sforą, było tak do końca przemyślane.
-Jacob-westchnęłam-w sforze jest 14 wilkołaków: Quil, Brady, Paul, Colin, Leah, ty, Seth, Embry, Jared, Sam, John, Kei, Jonah i Ewan. Z czego 6 : ty, Quil, Paul, Embry, Jared i Sam przeżyli już wpojenie. Leah jest dziewczyną więc w tym wypadku odpada. Tak pozostaje nam 7 dorosłych wilkołaków, pozwól, że wymienię z imienia: Brady, Colin, Seth, John, Kei, Jonah i Ewan. Serca każdego z nich są gotowe na przyjęcie mojej córki.
-Sam ich przypilnuje...
-Sam ma teraz rodzinę : Emily, 5 letniego Noah i 7 letnią Zuri, nie pamiętasz?
-Dobra, Nessie. Pójdźmy na kompromis: ty pozwolisz spędzać Effy czas z Quil'em, Paul'em, Embry'm, Jared'em i Sam'em oraz Leah, chociaż to ostatnie to chyba nie najlepszy pomysł, a ja...
-A ty w zamian postarasz się, by pozostali nie mieli z niej styczności-dokończyłam za niego
-To idziesz na to?-spytał
-Skoro obiecujesz, że nic jej nie grozi...
-O rety dzięki Nessie!
-Jeszcze nie ma za co-uśmiechnęłam sie

1 komentarz:

  1. no no ciekawe całkiem :) filmowato.blogspot.com/ zapraszam trochę odmienna tematyka ale licze że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń