Ten blog zaczęłam pisać dokładnie 02.11.2011r.. Było to 4 lata temu. Wtedy byłam wielką fanką Sagi Zmierzch, zresztą jak wiele dziewczyn w moim wieku. Teraz moje zainteresowania (na szczęście) całkowicie zmieniły swój tor. Kolejne posty nie powstają z rąk nastolatki z może trochę zbyt bujną wyobraźnią, tylko z pod palców nieco zmęczonej codziennością dziewczyny, która nie traktuje pisania tej opowieści jako hobby czy konieczność, a jedynie jako oderwanie od rzeczywistości i krótki powrót do przeszłości :)

niedziela, 18 listopada 2012

Sto lat :)

   Dnia 2 listopada 2012 roku, blog obchodził swoje pierwsze urodziny :) Jestem bardzo szczęśliwa, że przetrwał próbę czasu i mimo, że miał swoje wzloty i upadki wciąż funkcjonuje. Pragnę przede wszystkim podziękować wszystkim obserwatorom, żetelnym komentatorom i wszelkim czytelnikom - bez Was mój blog byłby niczym. Dziękuję również wszystkim tym, od których otrzymałam różne genialne pomysły, tworząc każdy rozdział jeszcze wspanialszym. Mam nadzieję, że to nie był jego ostatni jubileusz i będziemy mogli dalej wspólnie tworzyć tę historię. Na tę chwilę, jeszcze raz dziękuję wszystkim. I by mimo tego, że wszystko ma swój zmierzch, wszystko dobiega końca, żeby miejsce dni zajmowały jeszcze piękniejsze noce.

" I znów zmierzch – zamruczał pod nosem. – Kolejny dzień dobiega końca. Choćby nie wiem jaki był piękny, jego miejsce zajmie noc."~Edward Cullen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz