Ten blog zaczęłam pisać dokładnie 02.11.2011r.. Było to 4 lata temu. Wtedy byłam wielką fanką Sagi Zmierzch, zresztą jak wiele dziewczyn w moim wieku. Teraz moje zainteresowania (na szczęście) całkowicie zmieniły swój tor. Kolejne posty nie powstają z rąk nastolatki z może trochę zbyt bujną wyobraźnią, tylko z pod palców nieco zmęczonej codziennością dziewczyny, która nie traktuje pisania tej opowieści jako hobby czy konieczność, a jedynie jako oderwanie od rzeczywistości i krótki powrót do przeszłości :)

czwartek, 7 czerwca 2012

Witam

   Jak już zapewne zauważono, blog ma nowe tło. Mam nadzieję, że obecny wygląd się podoba. Pomińmy jednak kwestię szaty graficznej. Jak już zauważyliście przez te kilkanaście rozdziałów trochę się wydarzyło. Liczę na to, że moi czytelnicy są usatysfakcjonowani rozwojem wydarzeń :)

Korzystając z okazji, pewnie niektórzy zauważyli ,że przez krótki okres czasu pod niektórymi moimi postami zamieszczone są krótkie notatki - w gruncie rzeczy bez ładu i składu. Otóż zdarza się, że podczas pisania jednego posta nagle wpada mi do głowy inny pomysł i żeby go nie zapomnieć po prostu spisuje go nieco niżej. Na tym niestety polega mój problem ,że często zapominam te notki usunąć. Proszę o wyrozumiałość ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz