Ten blog zaczęłam pisać dokładnie 02.11.2011r.. Było to 4 lata temu. Wtedy byłam wielką fanką Sagi Zmierzch, zresztą jak wiele dziewczyn w moim wieku. Teraz moje zainteresowania (na szczęście) całkowicie zmieniły swój tor. Kolejne posty nie powstają z rąk nastolatki z może trochę zbyt bujną wyobraźnią, tylko z pod palców nieco zmęczonej codziennością dziewczyny, która nie traktuje pisania tej opowieści jako hobby czy konieczność, a jedynie jako oderwanie od rzeczywistości i krótki powrót do przeszłości :)

czwartek, 28 czerwca 2012

109. Bezkresna i wszechogarniająca.

   W tym momencie moje życie straciło sens. Straciło kolor, pozostała tylko szarość. Bezkresna i wszechogarniająca ciemność. Pozostał mi jedynie mrok.

13 MINUT

4 GODZINY

DZIEŃ

3 DNI

7 DNI

11 DNI

DWA TYGODNIE

29 DNI

MIESIĄC

40 DNI

55 DNI

2 MIESIĄCE

...

"Nie bój się cieni. One świadczą o tym,
że gdzieś znajduje się światło."
                                                     ~Oskar Wilde

"Cier­pienie wy­maga więcej od­wa­gi niż śmierć."
                                                                ~Napoleon Bonaparte

"Będę Cię kochać do końca życia. A jeżeli jest coś po­tem, będę 
Cię kochać także po śmier­ci. Czy mnie rozumiesz? "
                                                         ~Jonathan Carroll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz